پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3570
-
الف
+

تمهیدات کرونایی در پروژه سلمان فارسی

تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» از تمهیدات ویژه برای مقابله با ویروس کرونا خبرداد.

تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» از تمهیدات ویژه برای مقابله با ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایسنا، تهیه‌کننده سریال در حال ساخت «سلمان فارسی» با بیان اینکه همه عوامل این سریال تاریخی بیمه کرونا هستند، تاکید کرد که تمام پروتکل‌های بهداشتی در حین ساخت رعایت می‌شود و پزشک هم سر صحنه تصویربرداری حضور دارد.

در پی درگذشت کریم اکبری مبارکه  بر اثر ابتلا به کرونا، آن هم زمانی که او مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی بود، زنگ خطری جدی برای پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی به صدا درآمد و در این میان حساسیت سریال‌های تاریخی و پربازیگر همانند سریال «سلمان فارسی» بیش از دیگر پروژه‌هاست.

حسین طاهری تهیه کننده سریال «سلمان فارسی» از اعمال تمیهیدات ویژه برای مبارزه با کرونا خبر داد. وی تاکید  کرد که ساخت سریال «سلمان فارسی» با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد و افزود: وضعیت سلامتی همه عوامل به صورت روزانه چک شده و اکثر عوامل پرونده‌ی پزشکی دارند. کار با دقت و نظارت مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما در تهران، شهرک های غزالی و نور و شاهرود پیش می‌رود. روزانه ۱۵۰۰ ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین عوامل توزیع می‌شود.

طاهری عنوان کرد: ساخت سریال «سلمان فارسی» با دقت خیلی زیاد ادامه دارد و پزشک مخصوص و بهداشت یار مقیم و ثابت سر صحنه حضور دارند.

علاوه بر این به گفته این تهیه‌کننده همه بازیگران و عوامل سریال بیمه کرونا هستند و شرایط به شدت کنترل می‌شود. رفت و آمدها توسط ماشین‌های مجزا انجام شده و پروتکلهای بهداشتی در جابه جایی ها رعایت می‌شود.

سریال «سلمان فارسی» از تولیدات مرکز سیما فیلم است که با نمایش ایران دوره ساسانی، بیزانس و حجاز به زندگی، زمانه و مهاجرت «سلمان فارسی» یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) می‌پردازد. فیلمبرداری این سریال از زمستان سال گذشته در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغاز شده بود. با فراگیر شدن ویروس کرونا، لوکیشنهای داخلی مانند شاهرود و شهرک سینمایی نور، جایگزین لوکیشنهای خارجی در ترکیه شد و سرانجام فیلمبرداری آن از دهم مرداد، از سر گرفته شد. بنا به‌پیش بینی‌های صورت گرفته فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً پنج سال طول می‌کشد و بازیگران ایرانی و خارجی از کشورهای یونان، مراکش، تونس و ... در آن بازی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

از سریال «سلمان» چه خبر؟

تصاویر جدید از پشت صحنه سلمان فارسی

ادامه تصویربرداری سلمان فارسی در شاهرود

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر